مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 10:402015-03-03بين الملل

جلاد داعش را چه کسی آموزش داده است؟


روزنامه لبنانی الاخبار با طرح این سئوال « آیا شیخ عمر بکری فستق مسئولیت آموزش محمد اموازی جلاد انگلیسی داعش را برعهده داشته است؟» نوشت که رسانه های انگلیسی تاکید کرده اند شیخ عمر بکری در استخدام سازمان جاسوسی انگلیس بوده و از دهه نود به عنوان خبرچین با این کشورهمکاری می کند.

- روزنامه لبنانی الاخبار با طرح این سئوال آیا شیخ عمر بکری فستق مسئولیت آموزش محمد اموازی جلاد انگلیسی داعش را برعهده داشته است؟ نوشت که رسانه های انگلیسی تاکید کرده اند شیخ عمر بکری در استخدام سازمان جاسوسی انگلیس بوده و از دهه نود به عنوان خبرچین با این کشورهمکاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، الاخبار در شماره روز سه شنبه خود افزود: رسانه های غربی به ویژه انگلیسی در چند روز گذشته هویت شهروند انگلیسی که در نوارهای ویدئویی گروه داعش سرگروگان های غربی را می برد ، فاش کردند و او را محمد اموازی شهروند انگلیسی کویتی الاصل معروف به جان داعشی معرفی کردند.

این روزنامه لبنانی خاطرنشان کرد: یکی از مقالات را نافذ احمد متخصص امور امنیتی و گروه های تندرو در پایگاه خبری انگلیسی میدل ایست آی نوشته و بر نقش دستگاه های امنیتی انگلیس در این زمینه تاکید کرده است.

نافذ احمد در مقاله خود به اسامی عناصری مانند شیخ عمر بکری فستق و اد حسین اشاره و اعلام می کند که این دو با حزب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلاد داعش را چه کسی آموزش داده است؟

جلاد داعش را چه کسی آموزش داده است؟