مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 10:352015-03-03ورزشي

پیگیری اعتصاب کاراته بانوان در جلسه سال 94 کمیته فنی فدراسیون!


دبیر کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت: در نخستین جلسه کمیته فنی که در فروردین ماه برگزار خواهد شد، حوادث پیش آمده در برگزاری لیگ بانوان را پیگیری خواهیم کرد.

- علیرضا احسانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آقای سمندر رییس فدراسیون کاراته از چهار نهاد درون فدراسیون خواسته است تا این موضوع را پیگیری کنند و کمیته فنی، در کنار کمیته داوران، مسئولان لیگ و نایب رییس بخش بانوان کاراته این موضوع را پیگیری می کند.

او در این رابطه ادامه داد: موضوع اعتصاب در لیگ برتر یک مورد خاص و تجربه نشده است و لازم است این موضوع با آرامش بیشتری پیگیری شود و از هم اکنون نمی توان برای آن حکمی قطعی صادر کرد.

او درخصوص نحوه انتخاب اعضا و نیز کارکرد کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت: قرار است از نخبگان، اساتید و صاحب نظران کاراته برای حضور در جلسات این کمیته استفاده شود و مشکلات و مسائل مختلف فنی فدراسیون در یکی از پنج کمیسیون این کمیته یعنی کمیسیون های بین المللی، آموزش، مسابقه ها، تیم ملی و آزمون ها بررسی شود و اعضای کمیته در این رابطه به آسیب شناسی مشغول شوند و پس از تبیین وضعیت موجود با توجه به امکانات به سوی وضعیت مورد انتظار حرکت صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اعتصاب کاراته بانوان در جلسه سال 94 کمیته فنی فدراسیون!

پیگیری اعتصاب کاراته بانوان در جلسه سال 94 کمیته فنی فدراسیون!