مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 10:302015-03-03اقتصادي

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان خبر داد تولید برق خورشیدی در هرمزگان


مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان از مذاکره این سازمان با شرکت فرانسوی برای تولید برق با استفاده از انرژی خورشیدی در هرمزگان خبر داد.

- " از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، تراب ذاکری در این راستا اظهار داشت: مذاکرات مقدماتی جهت تولید برق با استفاده از انرژی خورشیدی، میان سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان و یک شرکت فرانسوی در حاشیه همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان انجام شد.

وی ادامه داد: در حاشیه این همایش مذاکرات متعددی توسط سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان با سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت گرفت که از جمله آن می توان به مذاکره برای تولید برق با استفاده از انرژی خورشیدی اشاره کرد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان این مذاکرات را امیدوار کننده دانست و افزود: در صورت تفاهم نهایی با این شرکت امیدواریم روند اجرای طرح به زودی در هرمزگان آغاز شود.

ذاکری در ادامه از انعقاد تفاهم نامه همکاری فنی، اجرایی و اقتصادی میان سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان و هلدینگ شهریار وابسته به شهرداری تهران خبر داد.

وی گفت: با انعقاد این تفاهم نامه که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تنظیم و امضا شد، توانمندی ها و ظرفیت های دو طرف در چارچوبی هم افزا و در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان خبر داد تولید برق خورشیدی در هرمزگان

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های هرمزگان خبر داد تولید برق خورشیدی در هرمزگان