مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 10:302015-03-03بين الملل

"شکست پایان هر تلاشی برای محاصره حماس است"


یکی از فرماندهان گردان های عزالدین قسام با تاکید بر اینکه هرگونه تلاشی برای توقف جنبش حماس با شکست روبه رو خواهد شد از بازسازی زرادخانه نظامی حماس پس از بمباران رژیم صهیونیستی در تابستان سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره ، مروان عیسی، یکی از فرماندهان گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نشستی علمی در یکی از دانشکده های دانشگاه غزه با تاکید بر اینکه هرگونه تلاش برای توقف حماس شکست خواهد خورد گفت: گردان های عزالدین قسام در حال حاضر برای مقابله با اشغالگران اسراییلی تلاش نمی کند بلکه تمام تمرکز خود را بر تقویت قوای خود برای عملیات های پیش رو معطوف کرده است.

عیسی ادامه داد: شاخه نظامی حماس به ساخت موشک های جدید ادامه می دهد و به اظهارات مقامات اسراییلی در این خصوص اهمیتی نمی دهد.

وی همچنین از بازسازی زرادخانه نظامی حماس پس از بمباران رژیم صهیونیستی در تابستان سال گذشته میلادی خبر داد.

این فرمانده گردان های القسام با اشاره به رای دادگاه مصر مبنی بر قرار دادن حماس در فهرست "سازمان های تروریستی"، تاکید کرد: تمام تلاش های منطقه ای و جهانی برای محاصره حماس و شاخه نظامی آن شکست خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"شکست پایان هر تلاشی برای محاصره حماس است"

"شکست پایان هر تلاشی برای محاصره حماس است"