مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 10:302015-03-03اقتصادي

امضای وزیر نیرو روی تعرفه های جدید برق نشست/ جداول جدید برقی


وزیر نیرو تعرفه های جدید برق با احتساب 10 درصد افزایش قیمت در بخش خانگی و 20 درصد افزایش قیمت در بخش صنعتی را به تمامی شرکت ها و ادارات برق ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، پس از افزایش قیمت برق در اسفند ماه سال گذشته در قالب اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها و پس از آن تعیین عوارض 3 تومانی مصرف برق، اسفند ماه سال جاری هم بهای این حامل انرژی بار دیگر برای مشترکان خانگی 10 درصد افزایش یافت.

بر این اساس با گذشت حدود 2 هفته از آغاز اجرای مصوبه افزایش قیمت برق مشترکان خانگی، صنایع و کشاورزی، تعرفه های این افزایش قیمت به طور رسمی توسط حمید رضا چیت چیان وزیر نیرو به تمامی شرکت های توزیع برق در استان های مختلف کشور ابلاغ شد.

در این تعرفه برق هزینه و نحوه محسابه صورت حساب برق مشترکان برق خانگی به این شکل محاسبه خواهد شد که کل مصرف اوج بار در دوره در عدد 409 ریال ضرب خواهد شد که این برای مشترکان یکه دارای لوازم خانگی سه زمانه هستند در عدد 205 ریال و برای مشترکانی که دارای لوازم خانگی دو زمانه هستند در عدد 82 ریال ضرب خواهد شد.

از سوی دیگر بهای برق مشترکان جانباز 25 درصد و بیشتر در مناطق عادی و گرمسیر به ترتیب با کسر 80 و 100 کیلووات ساعت از متوسط مصرف ماهانه انرژی برق آنها محاسبه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای وزیر نیرو روی تعرفه های جدید برق نشست/ جداول جدید برقی

امضای وزیر نیرو روی تعرفه های جدید برق نشست/ جداول جدید برقی