مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 09:002015-03-03حوادث

قتل چهار عضو یک خانواده در همدان/ تحقیقات با جدیت انجام می شود


فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به قتل چهار عضو یک خانواده در همدان، گفت: تحقیقات در مورد این قتل ها با جدیت انجام می شود.

- رسول مرادی در گفتگو با مهر اظهارداشت: بامداد دوشنبه از طریق تماس فوریت های پلیسی 110 از کشف چهار جسد در داخل منزل مسکونی واقع در خیابان رکنی شهر همدان مطلع شدیم که بلافاصله ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در صحنه حادثه حاضر شدیم.

مرادی ادامه داد: در ابتدای ورود به منزل مسکونی بوی تعفن شدیدی به مشام می رسید که نشان از گذشت زمان زیادی از وقوع قتل داشت و وقتی وارد منزل شدیم با صحنه کشته شدن چهار نفر از اعضای یک خانواده روبه رو شدیم.

مرادی با بیان اینکه در این حادثه دو برادر و خواهر و مادر یک خانواده به قتل رسیده اند، افزود: اعضای این خانواده به طرز فجیعی به قتل رسیده اند و برای مشخص شدن نحوه قتل باید منتظر نظر پزشکی بود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان عنوان کرد: بنا بر اظهارات یکی از بستگان نزدیک این خانواده، دو برادر در خرید و فروش غیرمجاز فعالیت داشته اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات با در نظر گرفتن تمامی فرضیه ها در حال انجام است، گفت: کارآگاهان ویژه و زبده در این حادثه ورود پیدا کردند و امیدواریم در اسرع وقت عامل یا عاملان این جنایت شناسایی و دستگیر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل چهار عضو یک خانواده در همدان/ تحقیقات با جدیت انجام می شود

قتل چهار عضو یک خانواده در همدان/ تحقیقات با جدیت انجام می شود