مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 06:352015-03-03سياسي

علاقمندی آستانه برای توسعه روابط دفاعی با ایران


فرمانده نیروی دریایی قزاقستان در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر «آستانه»، از علاقمندی کشورش برای توسعه روابط دفاعی با ایران خبر داد.

- فرمانده نیروی دریایی قزاقستان در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر آستانه ، از علاقمندی کشورش برای توسعه روابط دفاعی با ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از بیشکک، روز گذشته در ملاقات امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دریادار ژانداربیک ژانزاکف فرمانده نیروی دریایی نیروهای مسلح جمهوری قزاقستان، راه های توسعه همکاری های دفاعی 2 کشور در بخش دریایی بررسی شد.

امیر سیاری با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان در تأمین امنیت منطقه، بر اهمیت دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی و عامل نزدیکی کشورهای منطقه بویژه ایران و قزاقستان تأکید کرد.

وی توسعه همکاری های کشورهای ساحلی خزر را برای تأمین امنیت منطقه و جلوگیری از مداخلات خارجی مهم ارزیابی کرد و آمادگی کشورمان را برای حرکت در این مسیر از جمله در حوزه هایی مانند آموزش، تبادل تجربیات، همکاری های فنی، بازدید ناوگروه ها در خزر و مقابله با تروریسم اعلام نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقمندی آستانه برای توسعه روابط دفاعی با ایران

علاقمندی آستانه برای توسعه روابط دفاعی با ایران