مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 04:352015-03-03اقتصادي

200 هزار نفر پشت نوبت بهزیستی/ پوشش پشت نوبتی ها در سال 94


رییس سازمان بهزیستی کشور از پشت نوبت بودن 200 هزار نیازمند و معلول خبر داد و گفت: سال آینده این افراد تحت پوشش سازمان قرارمی گیرند.

- دکتر همایون هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: براساس ماده 39 قانون برنامه پنجم توسعه سالانه باید زمینه خروج 10 درصد از افراد تحت پوشش از سازمان بهزیستی فراهم شود و در همین رابطه از محل جابجایی و حذف برنامه های کم اثر توانستیم همین تعداد را با توانمند سازی از چرخه حمایت خارج و افراد جدید جایگزین آنها کنیم.

وی با اشاره به اینکه 230 هزار فرد نیازمند پشت نوبتی در تیرماه سال جاری تحت پوشش قرار گرفتند ، گفت: با تحت پوشش قرار دادن این افراد از تعداد پشت نوبتیهای ما تا حدودی کاسته شد.

رییس سازمان بهزیستی گفت: در حال حاضر براساس آخرین آمارهای جمع آوری شده 200 هزار نیازمند و معلول پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی هستند که برنامه ریزیهای لازم برای پوشش آنان در سال 94 فراهم شده است.

هاشمی گفت: سازمان فقط معلولان شدید و خیلی شدید را پرداخت خدمات مستمر مانند مستمری تحت پوشش قرار می دهد اما تمامی معلولان اعم از خفیف و متوسط از خدمات سطح یک مانند بیمه ، خدماتتوانبخشی ، مشاوره و .

برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار نفر پشت نوبت بهزیستی/ پوشش پشت نوبتی ها در سال 94

200 هزار نفر پشت نوبت بهزیستی/ پوشش پشت نوبتی ها در سال 94