مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 04:052015-03-03فرهنگي

صنایع دستی در "گذر از رنج ها"


«ما می توانیم صنایع دستی را به فیلمسازانی که می خواهند از آن ها در فیلم هایشان استفاده کنند امانت دهیم و آنها می توانند فیلم های مستند و داستانی خود را در کارگاه های تولیدی صنایع دستی بسازند.

- ما می توانیم صنایع دستی را به فیلمسازانی که می خواهند از آن ها در فیلم هایشان استفاده کنند امانت دهیم و آنها می توانند فیلم های مستند و داستانی خود را در کارگاه های تولیدی صنایع دستی بسازند.

سالهاست که هنرمندان و مسئولان صنایع دستی از عدم توجه به این حوزه در صدا و سیما، فیلم های سینمایی و تبلیغات تلویزیونی شکایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار صنایع دستی ایسنا، بسیاری از هنرمندان معتقدند دلیل موفقیت کشوری مانند ترکیه در فروش و صادرات صنایع دستی، توجه و استفاده بسیار از آنها در فیلم ها و سریال ها است و چرا در سریال های ما چنین اتفاقی نمی افتد؟ از طرفی معاون صنایع دستی اظهار می کند در زمان ریاست عزت الله ضرغامی، با صدا و سیما مکاتبه کرده و درباره تعامل این سازمان با صدا و سیما اعلام آمادگی کرده است.

گذر از رنج ها سریالی است که تاکنون 35 قسمتِ آن از شبکه یک پخش شده و بخش هایی از این مجموعه به صنایع دستی اختصاص داده شده است.

این اتفاقی نادر اما خوشایند است؛ اما مساله اصلی آن است که متولیان صنایع دستی چقدر برای ترویج صنایع دستی از طریق فیلم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی در "گذر از رنج ها"

صنایع دستی در "گذر از رنج ها"