مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 02:502015-03-02سياسي

نمایندگان دو حزب کنگره در نامه ای به اوباما از توافق با ایران ابراز نگرانی کردند


اعضای بلندپایه دو حزب جمهوری خواه و دموکرات مجلس نمایندگان در حال امضای نامه ای خطاب به رییس جمهوری این کشور هستند که در آن از توافق احتمالی با ایران ابراز نگرانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل در گزارشی در همین باره نوشته در نامه یاد شده از توافق احتمالی آمریکا و شریکان این کشور در گروه 1+5 با ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور ابراز نگرانی شده است.

اد رویس ، رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و الیوت انجل ، نماینده ایالت نیویورک روز دوشنبه پیش نویش این نامه را منتشر کرده اند.

این نمایندگان به تکرار ادعاهایی درباره برنامه هسته ای ایران پرداخته اند که روز به روز مستندات بیشتری نادرست بودن آنها را آشکار می کنند.

اندازه برنامه فعلی غنی سازی ایران، ادعای عدم همکاری ایران با ناظران بین المللی و نیاز به وضع محدودیت های چند دهه ای بر برنامه هسته ای ایران از جمله موارد اشاره در این نامه است.

انتشار این نامه یک روز قبل از سخنرانی بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران صورت می گیرد.

در روزهای گذشته شبکه خبری الجزیره و روزنامه گاردین اسنادی منتشر کرده اند که نشان می دهند هراس آفرینی ها و هشدارهای نتانیاهو بیش از آنکه ریشه در واقعیت های عینی داشته باشند، از نیاز به هیاهوهای تبلیغاتی نشأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان دو حزب کنگره در نامه ای به اوباما از توافق با ایران ابراز نگرانی کردند

نمایندگان دو حزب کنگره در نامه ای به اوباما از توافق با ایران ابراز نگرانی کردند