مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 22:502015-03-02اجتماعي

پاسخ های کمالی به ابهامات "جریمه سربازی"


استقبال بیش از 180 هزار نفر برای پرداخت جریمه سربازی، نحوه جریمه فوتبالیست های متخلف و سرباز فراری ها و پاسخ به چند ابهام و چند سوال مخاطبان ایسنا، از جمله موارد مطرح شده در گفت وگوی ایسنا با جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار موسی کمالی با بیان اینکه کسانی که بیش از هشت سال غیبت دارند می توانند با پرداخت جریمه از انجام خدمت سربازی معاف شوند، گفت: این افراد هر شغلی که داشته باشند تفاوتی ندارد.

می توانند بازاری باشند، بیکار باشند ورزشکار باشند یا هر فعالیت دیگر.

آنچه که مهم است این است که تا پایان سال 94 ، هشت سال از غیبت شان گذشته باشد.

تکذیب شایعه محاکمه قضایی تمام مشمولان دارای بیش از هشت سال غیبتوی با اشاره به وضعیت پرونده فوتبالیست های متخلف اظهار کرد: اما درخصوص این افراد با توجه به اینکه پرونده شان مفتوح است، ابتدا این موضوع باید در محاکم قضایی رسیدگی شود و پس از صدور حکم می توانند مشمول اجرای این طرح شوند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آنچه که در رسانه ها مطرح شد، اظهار کرد: متاسفانه در برخی از خبرها اشتباها آمده بود که تمام مشمولان دارای بیش از هشت سال غیبت باید ابتدا در محاکم قضایی محاکمه شده و سپس با پرداخت جریمه ریالی معاف شوند که تاکید می کنم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ های کمالی به ابهامات "جریمه سربازی"

پاسخ های کمالی به ابهامات "جریمه سربازی"