مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 22:002015-03-02فرهنگي

هنر و فرهنگ در گناوه تقویت می شود/ لزوم حمایت از هنرمندان


با اجرای برنامه های مختلف، هنر و فرهنگ در گناوه تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فرماندار شهرستان گناوه عصر دوشنبه در آیین پایانی جشن فرهنگ گناوه اظهار داشت: جشن فرهنگ گناوه بازنمایی متعددی از فرهنگ و رسوم گناوه بود که در هنرهای هفتگانه تجلی یافت و بسیار زیبا و تحسین برانگیز بود.

عبدالنبی یوسفی با بیان اینکه در این جشن یک اتفاق خوب یعنی تجلیل از نخبگان فرهنگی و هنری در قید حیات شهرستان ما رخ داد، گفت: ما هر چقدر که بتوانیم جنبه های هنری شهرستان و ثروت های انسانی خود را تقویت کنیم، قطعا می تواند برای آیندگان ما الگو باشد و این کار ستودنی است و امیدوارم که پر رنگ تر هم باشد.

یوسفی بیان داشت: یکی از ویژگی های جشن فرهنگ گناوه ایجاد شور و نشاط در شهر و آشنایی بیشتر مردم با استعدادها و ظرفیت های فرهنگی گناوه بود و این شور و نشاط می تواند جامعه ما را در رسیدن به اهداف عالیه کمک کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای تئاتر سطحه، جشنواره نگاره های ساحلی، جشنواره بازی های محلی و برگزاری نمایشگاه خوشنویسی کلک ساحل از اتفاقات نو و جدید پنجمین جشن فرهنگ گناوه بود که بسیار با ارزش است.

یوسفی با اشاره به ایده های نو در جشن فرهنگ گناوه اضافه کرد: باید این ایده های نو را تقویت کرد تا گناوه، گناوه ای شود که همچون نامش که امروز می درخشد هنرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر و فرهنگ در گناوه تقویت می شود/ لزوم حمایت از هنرمندان

هنر و فرهنگ در گناوه تقویت می شود/ لزوم حمایت از هنرمندان