مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 21:402015-03-02سياسي

امروز حسن دانش قاری برتر کشور در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن شد


نتایج رشته قرائت تحقیق سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد که بر اساس آن رتبه اول را حسن دانش از یزد به دست آورد و به مسابقات بین المللی قرآن راه یافت.

- " از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، فینال سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته قرائت قرآن کریم پایان یافت و حسن دانش رتبه اول این مسابقات را به دست آورد.

سایر برگزیدگان این رشته عبارتند از: محسن کارگر از خراسان رضوی نفر دوم سیدمحمد کرمانی از تهران نفر سوم ابراهیم تبسم چهره از گیلان نفر چهارم جواد سلیمانی از خراسان رضوی نفر پنجم با معرفی رتبه های برتر این رشته، سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به کار خود پایان داد.

این برگزیده ها امروز در مراسم اختتامیه مسابقات مورد تجلیل قرار گرفتند.

امشب نیز این نفرات برگزیده در فرودگاه شهید صدوقی یزد مورد استقبال مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه و برخی دیگر از مسئولان استان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/2464/ی " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد با توجه به جابجایی سرورها، ممکن است ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز حسن دانش قاری برتر کشور در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن شد

امروز حسن دانش قاری برتر کشور در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن شد