مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 21:402015-03-02سياسي

حمایت تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری نمازجماعت در بازارها


مسئول بسیج اصناف استان یزد خواستار حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری نمازجماعت در بازارها و مجتمع های تجاری با اعزام روحانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اصغر سلمانی، عصر امروز در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با مسئول آموزش بسیج اصناف کشور با بیان اینکه هم اکنون نماز جماعت در بازارها و مجتمع های تجاری استان یزد برگزار می شود، گفت: خواستار حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی از این اقدام پسندیده با اعزام روحانی هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه دوره های آموزشی بسیاری برای اصناف و بازاریان استان یزد برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی آثار مثبت بسیاری به دنبال داشته و البته باید تداوم پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری دوره های مختلف آموزشی اصناف و بازار توسط این اداره کل با همکاری اصناف استان یزد اظهار داشت: این آموزش ها آثار مثبت بسیاری داشته اما کافی نبوده است.

حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی با بیان اینکه آموزش در زمینه های مختلف دارای اثرات مثبت بسیاری است، افزود: اگر کسی موید به اخلاق و احکام تجارت باشد در امور مختلف هم پیشقدم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری نمازجماعت در بازارها

حمایت تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری نمازجماعت در بازارها