مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 21:152015-03-02حوادث

کلاهبرداری میلیاردی از اقوام!


رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوانی که تنها با طرح یک ادعا اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد تومانی از بستگانش کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در تاریخ نهم دی امسال فردی با مراجعه به کلانتری 127 نارمک به مأموران اعلام کرد که یکی از بستگانش اقدام به کلاهبرداری 110 میلیون تومانی از وی کرده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کلاهبرداری" و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چند ماه پیش، یکی از بستگانم به نام "علی .

ج" مدعی شد که دوستان خوبی در گمرک پیدا کرده و به واسطه آنها می تواند کالاهای وارداتی را بدون هرگونه پرداخت عوارض گمرکی ترخیص کند؛ به این بهانه و برای مشارکت در سرمایه گذاری، پیشنهاد وی را در خصوص سرمایه گذاری برای واردات گوشیهای تلفن همراه اپل ( Apple ) قبول کرده و مبلغ 110 میلیون تومان به او تحویل دادم و قرار شد تا پس از وارد کردن گوشیهای تلفن همراه و فروش آنها در بازار، اصل پول و همچنین سود حاصل از سرمایه گذاری به من پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی از اقوام!

کلاهبرداری میلیاردی از اقوام!