مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 20:252015-03-02حوادث

دستگیری سارق تخریب گر خودروی مهمانان عروسی


رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل سرقت تخریبی از خودروی مهمانان مجالس عروسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پی وقوع سرقتهای مشابه داخل خودرو که در آن فرد یا افرادی اقدام به سرقت از صندوق عقب خودرو از مقابل تالارهای عروس مناطق غرب و جنوب غرب تهران کرده بودند، پرونده ای ویژه در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران تشکیل شد.

با آغاز تحقیقات مشخص شد که فرد یا افرادی با شناسایی تعدادی از تالارهای پذیرایی واقع در مناطق غرب و جنوب غرب تهران، اقدام به سرقت تجهیزات سیستم پخش، لاستیک زاپاس، لباس و دیگر محتویات صندوق عقب خودروهای پارک شده متعلق به میهمانان مراسمات عروسی در حال برگزاری در داخل تالارها کرده اند که با بررسی سرقتهای مشابه، دهها مالباخته شناسایی شدند.

تمامی مالباختگان در اظهاراتی مشابه عنوان کردند که سرقها زمانیکه انجام شده که آنها برای حضور در مراسم در داخل تالار بوده اند و همگی آنها پس از پایان مراسم و در زمان مراجعه به محل پارک خودرو در ساعتهای پایانی شب متوجه تخریب در صندوق عقب خودروهای خود و سرقت شده اند.

با توجه به شیوه و شگرد سرقتها، کاراگاهان با مراجعه به محل تالارهای پذیرایی و بررسی دوربینهای مداربسته متعلق به تالارها و دیگر مراکز تجاری و اداری محدوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق تخریب گر خودروی مهمانان عروسی

دستگیری سارق تخریب گر خودروی مهمانان عروسی