مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 19:452015-03-02سياسي

فرماندار اردبیل: اعتبار عمران روستایی متناسب با زکات پرداختی اختصاص می یابد


اعتبار عمران روستایی متناسب با زکات پرداختی اختصاص می یابد.

- " از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در همایش عاملان و احیاگران زکات در اردبیل اظهار کرد: همه باید در احیا و انجام فریضه زکات تلاش کنیم چرا که این فریضه می تواند زمینه های فقر و نداری را از جامعه برچیند.

وی تصریح کرد: برای ارج نهادن به نیات ارزشمند روستاهای زکات دهنده، دولت نیز توجه ویژه ای به اعتبارات عمرانی آن روستاها در سال آینده دارد که در این زمینه اعتبار ویژه عمرانی به روستاهای زکات دهنده در بودجه سال 94 اختصاص می یابد.

فرماندار اردبیل، شبکه های اجتماعی عاملان زکات را به لحاظ معنوی و مادی بسیار ارزشمند دانست و گفت: ادای فریضه زکات از واجبات دین مبین اسلام بوده و تلاش عاملان در افزایش میزان آن ستودنی است.

زنجانی، ریشه کنی فقر و حل دغدغه های زندگی امروزی را بازگشت به الگوی اسلامی عنوان کرد و افزود: انجام فروع دین به خصوص پرداخت زکات از سیره ائمه معصومین (ع) است که به این روش می توانیم بخشی از نیازهای نیازمندان را برطرف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، در ادامه این همایش مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با تمجید از عملکرد عاملان زکات در تبلیغ و جمع آوری این فریضه الهی از آنها خواست تا برنامه های هزینه زکات را بیشتر به سوی سهم الفقرا سوق دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اردبیل: اعتبار عمران روستایی متناسب با زکات پرداختی اختصاص می یابد

فرماندار اردبیل: اعتبار عمران روستایی متناسب با زکات پرداختی اختصاص می یابد