مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 19:102015-03-02سياسي

به میزبانی دانشگاه سمنان سومین جشنواره بورس ایده ها در حوزه انرژی برگزار شد


سومین جشنواره بورس ایده ها در حوزه انرژی با حضور ارائه کنندگان ایده به این جشنواره و مسئولان دانشگاه سمنان برگزار شد .

- " از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مسئول برگزاری سومین جشنواره بورس ایده ها در حوزه انرژی گفت: در مجموع، 41 ایده از سراسر کشور به سومین جشنواره بورس ایده ها در دانشگاه سمنان ارسال شد که پس از داوری، 6 ایده به عنوان ایده برتر انتخاب و در این جشنواره از صاحبان آن ها قدردانی شد .

احسان برهانی افزود: این ایده ها به پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان معرفی می شوند تا برای تجاری سازی و ایجاد ثروت از آن ها حمایت شود.

مسئول برگزاری سومین جشنواره بورس ایده ها در حوزه انرژی گفت: دو شاخص خلاقیت و کارایی ملاک اصلی داوری ایده های ارسالی بود.

وی تصریح کرد: محورهای این جشنواره فناوری های نوین انرژی، فناوری های انرژی هسته ای، اقتصاد، انرژی و محیط زیست، صرفه جویی و بهینه سازی انرژی، انرژی های تجدید پذیر، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت آب، برق و انرژی و بحران آب بود.

سومین جشنواره بورس ایده ها در حوزه انرژی به همت مرکز کارآفرینی و با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و با هدف تحقق کسب ایده ها در زمینه انرژی، ارتقای سطح علمی دانشجویان و علاقه مندان در حوزه انرژی و گسترش فناوری، خلاقیت و ایده پروری برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به میزبانی دانشگاه سمنان سومین جشنواره بورس ایده ها در حوزه انرژی برگزار شد

به میزبانی دانشگاه سمنان سومین جشنواره بورس ایده ها در حوزه انرژی برگزار شد