موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 18:202015-03-02ورزشي

ماکرون یا آل اشپورت مساله این نیست!/ هدایتی اسپانسر می شود یا بهنام پیشرو می ماند؟


پرسپولیس در حالی قرار است با لباس های آل اشپورت مقابل بنیادکار به میدان برود که همچنان با شرکت ماکرون قرارداد دارد و کمپانی ایتالیایی باشگاه ایرانی را تهدید به شکایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشکلات مدیریتی پرسپولیس در این فصل تمامی ندارد و انگار زندانی شدن سیاسی (یکی از مدیرعامل های این فصل سرخپوشان) تنها یکی از تبعات این مدیریت نامنظم و بدون برنامه بوده است.

سیاسی و شرکت بهنام پیشروی کیش از همان ابتدا و در مقاطع مختلف با یکدیگر به مشکل برخوردند و در نهایت همکاری دو طرف قطع شد.

پرسپولیس که با توجه به نام بزرگ خود و همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا می توانست از داشتن یک حامی مالی خوب بهره زیادی ببرد، به راحتی از این نعمت محروم شد و سرخ ها در چند بازی گذشته بدون اسپانسری روی پیراهنشان به میدان رفتند.

بعد از حضور نژادفلاح در باشگاه پیش بینی می شد پرسپولیس بتواند با یک حامی مالی خوب در رقابت های لیگ و آسیا حاضر شود اما با گذشت چند هفته هنوز خبری از توافق با یک اسپانسر جدید نیست.

اما در چند روز گذشته در همین رابطه اقداماتی از سوی مسئولان باشگاه و همچنین وزارت ورزش انجام شده است.

در جلسه ای که اخیرا در وزارت خانه برگزار شد، نژادفلاح و مسئولان وزارت ورزش توافق کرده اند که شرکت بهنام پیشروی کیش که از ابتدا هم با نظر خود وزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون یا آل اشپورت مساله این نیست!/ هدایتی اسپانسر می شود یا بهنام پیشرو می ماند؟

ماکرون یا آل اشپورت مساله این نیست!/ هدایتی اسپانسر می شود یا بهنام پیشرو می ماند؟