مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 18:102015-03-02سياسي

شناسایی نقاط حادثه خیز استان همدان به کاهش آمارتصادفات کمک می کند


معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به سیاست های مدنظر دولت در خصوص کاهش نقاط حادثه خیز در استان، گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز استان همدان به کاهش آمار تصادفات کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمودرضا عراقی بعدازظهر دوشنبه در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان با اشاره به اهمیت موضوع ترافیک در کشور، اظهار داشت: طرح های اجرایی در حوزه کنترل ترافیک استان همدان قبل از آغاز فعالیت نیاز به بررسی همه جانبه از سوی مشاورین این امر دارد.

وی با بیان اینکه در سال آینده کارگروه های مختلفی در حوزه های مختلف که مرتبط با موضوع ترافیک است، تشکیل خواهد شد، افزود: اعتبارات ماده 23 در حوزه حمل و نقل و ترافیک چندین برابر افزایش یافته است.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به ابلاغ توصیه ها و دستورالعمل ها در خصوص کنترل موضوع ترافیک در ایام نوروز به فرمانداری ها، پلیس راه و دیگر ارگان های مرتبط، گفت: ایام نوروز فرصتی برای نشان دادن قابلیت ها و پتانسیل های استان است.

عراقی با اشاره به سیاست های مدنظر دولت در خصوص کاهش نقاط حادثه خیز در استان، بیان داشت: به رغم مشکلات موجود، بخش قابل توجهی از اعتبارات در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی استان هزینه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نقاط حادثه خیز استان همدان به کاهش آمارتصادفات کمک می کند

شناسایی نقاط حادثه خیز استان همدان به کاهش آمارتصادفات کمک می کند