مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 17:552015-03-02سياسي

فرمانده سپاه فجر فارس:برای برگزاری کنسرت موسیقی، تصمیم گیری تیمی انجام شود


فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان این که با موسیقی فاخر مخالفتی نداشته و ندارد، ابراز عقیده کرد: امروز برخی می خواهند با بعضی حرف ها و برگزاری کنسرت های موسیقی، - مردم را سرگرم کنند، اما برگزاری هر کنسرتی در شیراز در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سردارسرتیپ غلامحسین غیب پرور دوشنبه 11 اسفند در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: مجوز وزارت ارشاد را نمی توان به منزله قانون تلقی کرد، این که یک دستگاه مجوزی را صادر کند شاید در بعضی موارد حکم قانونی داشته باشد اما قانون نیست.

وی با تصریح این که موسیقی و برگزاری کنسرت های موسیقی باید متناسب با فضا و اقتضائات زمانی و مکانی انجام شود، گفت: هیچ کس با موسیقی فاخر مخالف نیست، اما بعضی از کنسرت ها، موسیقی فاخر نیست، مطرب گری است، عده ای که در دوران گذشته تار و تنبک داشتند، حالا لباس شان و ظاهر را عوض کرده اند و با همان تار و تنبک آمده اند که موسیقی برگزار کنند.

غیب پرور با انتقاد از سخنان مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در شیراز، گفت: برادرانه توصیه می کنم، اقتضائات استانی را قبل از هر برنامه فرهنگی و هنر در نظر بگیرند، پیشنهاد هم داده ایم که هر اقدامی را ابتدا تحلیل کنند، این طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه فجر فارس:برای برگزاری کنسرت موسیقی، تصمیم گیری تیمی انجام شود

فرمانده سپاه فجر فارس:برای برگزاری کنسرت موسیقی، تصمیم گیری تیمی انجام شود