مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 16:352015-03-02اجتماعي

قطع 33 اصله درخت کاج در منطقه همدانک


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از قطع 33 اصله درخت کاج در منطقه همدانک این شهرستان خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، عزیزمیکاییلی با اعلام این خبرگفت: براساس گزارشات مردمی و بازدید کارشناسان سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری نسیم شهر شخصی در منطقه همدانک بدون اخذ مجوز قانونی و صرفا" با هماهنگی دهیار همدانک اقدام به قطع بیش از 33 اصله درخت کاج در قسمت های مختلف مرغداری متروکه خود کرده است .

وی افزود: بر اساس بازدید و بررسی انجام شده تعداد درختان سوزنی برگ موجود در حدود 250 اصله با میانگین سنی 30 ساله بوده که تعداد 33 اصله درخت قطع شده است .

میکاییلی اظهار داشت: به استناد ماده 1 قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهری ، قطع بی رویه درختان و نابود کردن آنها در معابر به هر طریقی ممنوع بوده و اقدام به آن در داخل محدوده شهری به پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای شهر و طرح موضوع در کمیسیون مربوطه با حضور نمایندگان دستگاه های متولی از جمله محیط زیست و تصویب در شورای عالی استانها قابل اجرا است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان تصریح کرد: همچنین بر اساس ماده 686 قانون مجازات اسلامی ناظر بر ماده 4 قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهری در صورت تخلف و طرح موضوع و اعلام جرم در مراجع قضایی علاوه بر جبران خسارت ، به پرداخت جزای نقدی و حبس تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 33 اصله درخت کاج در منطقه همدانک

قطع 33 اصله درخت کاج در منطقه همدانک