مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 15:552015-03-02اقتصادي

آیت الله مکارم شیرازی: نباید به مذاکرات دل بست


اگر یارانه افراد غیر نیازمند قطع شود، دست دولت نیز باز خواهد شد و بسیاری از مشکلات حل شدنی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مرجع تقلید در دیدار سرلشکر رحیم صفوی و شماری از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توجه به مشکلات را مهم دانست و افزود: اگر انسان مشکل را تشخیص دهد برای حل آن نیز به دنبال راه چاره می رود و این خود یک پیروزی محسوب می شود.

او در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که دولت با یک سری مشکلات مالی و محدودیت ها مواجه است تصریح کرد: از سویی در شرایط تحریم هستیم، از سویی دیگر قیمت نفت به میزان چشمگیری کاهش یافته است، اما ما معتقدیم هیچ مشکلی نیست که راه حلی نداشته باشد و باید نشست و در این باره فکر و چاره اندیشی کرد.

او بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار را به مسائل منطقه و فتنه تکفیری ها اختصاص داد و گفت: اگر هوشیاری مرجعیت دینی و کمک های خالصانه و بی شائبه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم و داعش نبود، معلوم نبود امروز وضعیت عراق چگونه بود؛ اما با فتوای مرجعیت و به میدان آمدن جمهوری اسلامی ایران ورق برگشت.

این مرجع تقلید تاکید کرد: در سوریه نیز دشمنان با وجود تمام سرمایه گذاری عظیمی که کردند، نتوانستند کاری از پیش ببرند، امیدواریم در ادامه مسیر نیز ملت و دولت سوریه موفق باشند و بتوانند مشکلات را حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی: نباید به مذاکرات دل بست

آیت الله مکارم شیرازی: نباید به مذاکرات دل بست