مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 15:352015-03-02دانش

برگزاری جشنواره خیریه غذا به نفع کودکان بی سرپرست در همدان


مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد همدان از برپایی جشنواره خیریه غذا توسط دانشجویان همدانی و به نفع کودکان بی سرپرست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، گرچه هوای همدان این روزها زمستانی نیست اما برپایی جشنواره های زمستانی رونق خاصی به این شهر داده بطوریکه در ابتکاری جالب توجه دانشجویان دانشگاه آزاد همدان پرپایی بازارچه خیریه غذا برای کودکان بی سرپرست و نمایشگاهی از آثار نقاشی، عکاسی و گرافیک فضای این دانشگاه را فرهنگی کرده است.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد همدان پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه این مراسم در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه جشنواره زمستانی دانشگاه آزاد همدان تا 13 اسفند برپا و محوریت آن زمستان است، بیان داشت: این جشنواره با محوریت در دو بخش هنری، عکاسی، نقاشی و کاریکاتور و در بخش دوم بازارچه خیریه در حال برگزاری است.

زهرا خولجینی ادامه داد: در این بازاراچه غذاهایی طبخ شده به نفع کوکان بدسرپرست و بی سرپرست عرضه می شود که در مجموع 50 نفر از دانشجویان در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در این سطح برای اولین بار در دانشگاه آزاد همدان برگزار می شود، بیان داشت: سال 90 نیز این جشنواره برگزار شد اما محدودتر بود که امسال با گستره بیشتری برگزار شده و در نظر است در طول سال و در هر فصل جشنواره ای مختص آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره خیریه غذا به نفع کودکان بی سرپرست در همدان

برگزاری جشنواره خیریه غذا به نفع کودکان بی سرپرست در همدان