مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 15:302015-03-02پزشكي

ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان اهر احداث می شود


رییس شبکه بهداشت شهرستان اهر از احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان و افتتاح دو خانه بهداشت در سال آینده در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علیرضا حسینیه دوشنبه در جمع خبرنگاران از افزایش تعداد تخت های بیمارستانی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان 149 تخته است که جوابگوی نیاز بیماران شهر اهر و روستاها را نیست با اقدامات صورت گرفته در این خصوص در سال 94 این تعداد به 350 مورد افزایش می یابد.

وی ادامه داد: در طی یکسال گذشته، شانزده هزار و 550 نفر بیمار بستری در بخش های مختلف، هفتاد و چهار هزار و 760 نفر بیمار بستری در بخش اورژانس و سرپایی، چهار هزار و 412 نفر در اطاق عمل و جراحی و برای 60 نفر بیمار دیالیزی خدمات ارائه شده است.

حسینیه همچنین از تخصیص اعتبار و احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان در شهرستان اهر خبر داد و گفت: مجوز و اعتبار لازم برای احداث این پروژه گرفته شده که از اوایل سال 94 عملیات اجرایی ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان آغاز خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت شهرستان اهر گفت: تاکنون 9 خانه بهداشت طی سال 93 در روستاهای شهرستان اهر افتتاح شده که دو مورد نیز در سال 94 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و امیدواریم در دو سال آینده با ارتقا امکانات شرایط بهتری برای ارائه خدمات در این شهرستان فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان اهر احداث می شود

ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان اهر احداث می شود