مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 14:302015-03-02پزشكي

12 بیمار دیالیز دشتی در انتظار پیوند کلیه هستند


رییس انجمن بیماران کلیوی شهرستان دشتی گفت: در حال حاضر 12 بیمار دیالیز این شهرستان در انتظار پیوند کلیه هستند.

- علی ستوده در گفتگو با خبرنگار مهر از تلاش های خبرگزاری مهر در انعکاس مسائل و مشکلات بیماران کلیوی شهرستان تقدیر و اظهار داشت: در حال حاضر 70 بیمار کلیوی در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد 50 نفر آن بطور دائم در بیمارستان زینبیه دیالیز می شوند.

وی با اشاره به اینکه تعداد بیمارانی که در منزل دیالیز می شوند پنج نفر است، افزود: همه افرادی که در اینجا حضور پیدا می کنند از نظر وضعیت مالی در تنگنا هستند که نیاز به کمک دارند.

ستوده با تقدیر از همه ادارات و کسانی که تاکنون با این انجمن همکاری داشته اند بیان کرد: در سال جاری بالغ بر 200 میلیون ریال کمک جمع آوری شده که از این مبلغ 130 میلیون ریال به بیماران کلیوی پرداخت شده است.

وی توزیع سبد غذایی هدیه رهبری توسط امام جمعه و هلال احمر و توزیع بن خرید لوازم آموزشی توسط شرکت تعاونی پویان پوش دشتی را از دیگر کمک های صورت گرفته عنوان کرد.

ستوده با تقدیر از حمایت های رییس بیمارستان زینبیه گفت: در سال جاری با عنایات فرماندار شهرستان دشتی اعتبار خوبی برای تکمیل ساختمان دیالیز اختصاص یافته که به زودی این پروژه نیز به اتمام می رسد و دغدغه بیماران مرتفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 بیمار دیالیز دشتی در انتظار پیوند کلیه هستند

12 بیمار دیالیز دشتی در انتظار پیوند کلیه هستند