مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 14:002015-03-02حوادث

دستگاه های خدماتی و امدادی در جاده بوشهر - گناوه مستقر می شوند


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بوشهر گفت: دستگاه های خدماتی و امدادی به طور ثابت در جاده بوشهر- گناوه مستقر می شوند.

- مرتضی پارسایی فر در گفتگو با مهر اظهار داشت: محور بوشهر ـ گناوه بعضا شاهد صحنه های تصادفات دلخراشی است که گاها به فوت افراد مصدوم منجر می شود.

وی ادامه داد: با این وجود در حال حاضر این محور به ایستگاه های اورژانس، پلیس راه و هلال احمر مجهز نیست و همین امر اعتراضاتی را از سوی شهروندان نیز به همراه داشته است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بوشهر بیان کرد: بر همین اساس ضرورت وجود این دستگاه های خدماتی در محور پرتردد بوشهر ـ گناوه، در جلسه ای با حضور دستگاه های ذی ربط بررسی و مقرر شد زیرساخت ها و امکانات لازم در این مسیر فراهم شود.

پارسایی فر افزود: طبق مصوبه جلسه یاد شده، از تاریخ 15 اسفندماه جاری، اکیپ های ثابت پلیس راه، مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر در محور مذکور در دو نقطه (چهار راه فراکه) و (چهار راه شیف – حسن نظام) مستقر خواهند شد.

وی اضافه کرد: با انجام این اقدامات از این پس جاده بوشهر- گناوه به شکل شبانه روزی تحت پوشش این دستگاه های خدماتی قرار می گیرد تا در صورت بروز حادثه، به شکل بهتری به شهروندان رسیدگی و ارائه خدمت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های خدماتی و امدادی در جاده بوشهر - گناوه مستقر می شوند

دستگاه های خدماتی و امدادی در جاده بوشهر - گناوه مستقر می شوند