مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 10:352015-03-02اقتصادي

شهرداری های گلستان آمادگی سرمایه گذاری در زمینه پسماند را دارند


مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان با بیان اینکه ساماندهی زباله ها جزو اولویت های اصلی مدیریت شهری استان است،گفت: شهرداریهای گلستان آمادگی سرمایه گذاری در زمینه پسماند را دارند.

- عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروزه در بسیاری از کشورها، زباله ها به مواد اولیه بسیاری از کالاها تبدیل می شود و مواد قابل بازیافت درحقیقت زباله نیست و به عنوان کالایی اقتصادی است.

وی ادامه داد: مدیریت پسماند نیازمند یک سری طرح های اساسی و سرمایه گذاری های کلان است که در دوره های گذشته تا حدودی این کار انجام شده است.

چراغعلی با بیان این نکته که طرح هایی در این زمینه ارایه شده، افزود: با توجه به محدودیتی که در پذیرش طرح ها و تامین اعتبارات لازم وجود دارد، کار به صورت کامل انجام نشده است.

اجرای طرح های بزرگ برای مدیریت پسماند، یک سرمایه گذاری بلند مدت استوی با بیان اینکه بخش عمده از پسماندها قابل بازیافت است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح های بزرگ برای مدیریت پسماند هزینه تلقی نشده بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری افزود: زباله چالش و دغدغه جدی مدیران شهری و موثر در سلامت مردم است و همواره بسیاری از درآمد شهری صرف جمع آوری و دفع زباله می شود که می توان با برنامه ریزی و سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های گلستان آمادگی سرمایه گذاری در زمینه پسماند را دارند

شهرداری های گلستان آمادگی سرمایه گذاری در زمینه پسماند را دارند