مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 10:152015-03-02ورزشي

برای صعود به لیگ برتر می جنگیم/ آغاز روند صعودی مس کرمان


سرمربی مس کرمان با اشاره به روند صعودی مس کرمان گفت: فوتبال کرمان اگر از حاشیه دور باشد مجددا به لیگ برتر صعود می کند.

- اکبرمیثاقیان در گفتگو با مهر اظهارداشت: تیم فوتبال مس کرمان دارای شخصیتی لیگ برتری است و زیر ساختهای این تیم برای شرکت در مسابقات سطح بالا ساخته شده است و باید اندیشه مسئولان و بازیکنان این تیم هم لیگ برتری باشد تا بتوانیم این تیم را مجددا در سال آینده در لیگ برتر ببینیم.

وی افزود: مس پس از پشت سرگذاشتن دوران رکود در نیم فصل اول هم اکنون روندی منطقی و صعودی را آغاز کرده است و به آینده این تیم بسیار امید دارم.

وی گفت: بازی روز گذشته این تیم مقابل استقلال اهواز بسیار مهم و حساس بود اما با هوشیاری و منطق سه امتیاز را گرفتیم و حالا باید به فکر بازی هفته آینده مقابل فجر سپاسی در شیراز باشیم هر دو این بازیها مقابل تیمهای استخوان دار و با ریشه است و از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

میثاقیان افزود: ما در تمرینات هفته جاری نقاط ضعف و قوت تیم سپاسی را بررسی و به بازیکنان گوشزد خواهیم کرد و اطمینان دارم که می توانیم از این تیم نیز امتیاز بگیریم.

وی هدف اصلی مس را صعود به لیگ برتر دانست و افزود: برای رسیدن به این مهم در زمین بازی می جنگیم زیرا در لیگ یک تک تک امتیازها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای صعود به لیگ برتر می جنگیم/ آغاز روند صعودی مس کرمان

برای صعود به لیگ برتر می جنگیم/ آغاز روند صعودی مس کرمان