مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 10:002015-03-02پزشكي

بایدها و نبایدهای جوان سازی پوست با تزریق چربی


یک متخصص پوست و مو با تاکید بر لزوم انجام تزریق چربی تحت نظر متخصصان پوست یا جراحی پلاستیک در متقاضیان انجام این امر، گفت: لازم است از انجام این عمل تحت نظر غیرمتخصص اجتناب شود، - زیرا ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای فرد به دنبال داشته باشد.

دکتر جاوید حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه امروزه از روش های مختلفی برای جوان سازی و شادابی صورت استفاده می شود که روش های تزریقی از شایع ترین آنهاست،گفت: در بین روش های تزریقی، تزریق چربی به صورت شایع جهت کاهش چین و چروک ها، شادابی، کاهش میزان لاغری و برجسته کردن گونه استفاده می شود.

وی با تاکید بر اینکه تزریق چربی برای کاهش لاغری صورت؛ ناشی از افزایش سن اثر بخشی خوبی دارد، گفت: این روش در افراد جوانی که صورت لاغری دارند نیز کاربرد دارد.

این متخصص پوست و مو گفت: در این روش چربی از ناحیه نشیمنگاه، پهلو، شکم یا سایر نواحی بدن گرفته و به محل مورد نیاز تزریق می شود که شایع ترین محل صورت است.

در سایر اعضای بدن مانند پشت دست ها، نشیمنگاه و پستان نیز تزریق چربی کاربرد دارد.

وی یادآور شد: تزریق چربی در ناحیه صورت سبب ایجاد گونه برجسته تر، کاهش و از بین رفتن خطوط خنده می شود که تا حدودی هم سبب لیفت (کشیدگی) صورت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای جوان سازی پوست با تزریق چربی

بایدها و نبایدهای جوان سازی پوست با تزریق چربی