مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 09:362015-03-02فرهنگي

فروش «عشق، شانس، تصادف» به مرز 900 میلیون رسید


تهیه کننده «عشق، شانس، تصادف» گفت: این فیلم با استقبال خوبی از سوی مخاطبین وعلاقه مندان سینما مواجه شده است و فروش ان به مرز 900 میلیون تومان رسیده است.

- تهیه کننده عشق، شانس، تصادف گفت: این فیلم با استقبال خوبی از سوی مخاطبین وعلاقه مندان سینما مواجه شده است و فروش ان به مرز 900 میلیون تومان رسیده است.

محمد حسین فرخ بخش تهیه کننده شانس، عشق، تصادف در گفتگو باخبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجو اوضاع فروش این فیلم را تا پایان اسفند ماه مناسب اعلام کرد و عنوان داشت: این فیلم که کارگردانی آن برعهده آرش معیریان است، خوشبختانه فروش خوبی را از خود برجای گذاشته است و تا آخر سال 93 در سینماهای کشور به نمایش در خواهد آمد.

دلیل اینکه شانس، عشق ، تصادف به کف فروش نرسیده این است که کماکان دوست داران و علاقمندان سینما از این اثر سینمایی به خوبی استقبال می کنند.

کارگردان مستانه در ادامه گفت: این اثر سینمایی هم اکنون در 32 سالن سینما در شهرستان ها اکران می شود که فروش آن 609 میلیون تومان بوده است.

همچنین در 18 سینمای تهران نیز برای مخاطبین سینما به نمایش در آمده که فروش آن نزدیک به282 ملیون تومان می باشد.

در خلاصه داستان عشق، شانس ، تصادف آمده است که: حمید(مدرس موسیقی) به اتفاق خواهرش تعدادی از بچه های بی سرپرست را برای اردو به شمال کشور می برند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش «عشق، شانس، تصادف» به مرز 900 میلیون رسید

فروش «عشق، شانس، تصادف» به مرز 900 میلیون رسید