مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 08:162015-03-02سياسي

حافظ محیط زیست یا حافظ منافع سیاسی!


معصومه ابتکار دارای پیشینه سیاسی مشخصی است که نشان می دهد او تا چه اندازه با سران افراطی طیف اصلاحات و همچنین بدنه فتنه ارتباط دارد و سازمان تخصصی محیط زیست را به مکانی برای پیشبرد اهداف این جریانات تبدیل می کند و از این رو کمتر به مسائل زیست محیطی کشور توجه می شود.

- گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به نقل از نشریه صبح قریب، دانشگاه اراک:" روزها و روزها در پسا پس هم می گذرند و وضعیت استان خوزستان بحرانی و بحرانی تر می شود.

در این بین، همه ی نگاه ها به سمت سازمان محیط زیست است و انتقادهایی را نیز در پی دارد.

سازمانی که شاید این روزها فقط نامش محیط زیست است و بس! و در عمل، جز سیاسی کاری خانم رییس در پس پرده این سازمان چیز دیگری را شاهد نیستیم.

البته هشدار هایی هم در این مورد به شخص رییس جمهور داده شده بود چرا که معصومه ابتکار دارای پیشینه سیاسی مشخصی است که نشان می دهد او تا چه اندازه با سران افراطی طیف اصلاحات و همچنین بدنه فتنه ارتباط دارد و سازمان تخصصی محیط زیست را به مکانی برای پیشبرد اهداف این جریانات تبدیل می کند و از این رو کمتر به مسائل زیست محیطی کشور توجه می شود.

من جمله،عملکرد وی در موضوع ریزگردها از جمله مسائلی است که به دامنه چنین انتقادات افزوده است اما این تنها موضوعی نیست که در دایره سیاسی کاری های معصومه اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظ محیط زیست یا حافظ منافع سیاسی!

حافظ محیط زیست یا حافظ منافع سیاسی!