مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 08:152015-03-02سياسي

پاسخ معتدل ایران به خواست آژانس برای ارایه اطلاعات در چارچوب کد اصلاحی 3.1


مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در اولین گزارش خود درباره ایران در 2015 بار دیگر برای ارایه اطلاعات تاسیسات و فعالیت های هسته ای جدید در چارچوب کد اصلاحی 3.

- 1 از ایران درخواست کرده است که این بار و در حالی که مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در سرازیری توافق قرار گرفته است با پاسخ معتدل ایران مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انرژی هسته ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نشست فصلی شورای حکام از امروز دوشنبه به مدت یک هفته در مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی با سخنرانی یوکیا آمانو آغاز می شود.

بر اساس رویه معمول ده سال گذشته موضوع هسته ای ایران و گزارش فصلی آژانس درباره فعالیت ها و تاسیسات هسته ای ایران از جمله مهم ترین موضوعات این نشست است که اواخر هفته جاری در دستور کار قرار می گیرد.

آژانس بین المللی انرژی اتمی بیش ده سال است که هر سه ماه یک بار گزارشی درباره آخرین تحولات و پیشرفت های هسته ای ایران منتشر و در اختیار اعضای شورای حکام و آژانس قرار می دهد.

این گزارش ها بعد ارجاع پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل هم زمان به این شورا ارایه می شود و از این رو علاوه بر قطعنامه های شورای حکام بر اساس قطعنامه های شورای امنیت تهیه و تنظیم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ معتدل ایران به خواست آژانس برای ارایه اطلاعات در چارچوب کد اصلاحی 3.1

پاسخ معتدل ایران به خواست آژانس برای ارایه اطلاعات در چارچوب کد اصلاحی 3.1