مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 08:152015-03-02اقتصادي

روزهای خوش بورس فرا می رسد؟


با وجود افت شاخص طی ماه های اخیر، افزایش حجم و ارزش معاملات، آن هم در غیاب بسیاری از شرکت ها از جمله شرکت های پالایشی، نویدبخش روزهای خوب بازار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسنا، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مدیریت توسعه گوهران امید با بیان مطلب فوق درباره شرایط کلی بازار طی روزهای اخیر گفت: حجم کم معاملات نگرانی در بین فعالان بازار ایجاد کرده بود اما با افزایش حجم و ارزش معاملات در دو بازار بورس و فرابورس نسبت به هفته های گذشته کلیت بازار شرایط بهتری را نسبت به گذشته پیدا کرده است.

سیاوش وکیلی عدم تحرک مثبت عمومی در بازار را به مذاکرات هسته ای نیز مرتبط دانست و اظهار داشت: فعالان بازار سرمایه در انتظار روشن شدن مذاکرات هسته ای هستند و تا روشن نشدن ابعاد کامل این مذاکرات کمی با احتیاط معامله می کنند.

این کارشناس بازار سرمایه درباره بررسی لایحه بودجه در مجلس گفت: در لایجه بودجه با وجود کاهش قیمت نفت و درآمدهای دولت فرصت های خوبی برای بخش عمران و تولید در نظر گرفته شده است که امید می رود با پوشش این بودجه ها رشد اقتصادی افزایش بیشتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه تورم به 14 درصد رسیده و نرخ رشد چهار درصدی در سال جاری محقق شده است، خاطرنشان کرد: فعالان بازار هم اکنون منتظر اخبار بودجه ای شرکت ها هستند که تاکنون چند گروه پیش بینی های خوبی برای سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای خوش بورس فرا می رسد؟

روزهای خوش بورس فرا می رسد؟