مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 06:502015-03-02حوادث

شهرداری تبریز شهروندان را در برابر حوادث بیمه کرد


شهردار تبریز با بیان اینکه دو خودروی بزرگ امداد آتش نشانی با ارتفاع پلکانی 56 متر خریداری شده و در حال انتقال به شهر تبریز است،گفت: تمام شهروندان تبریزی درحرکت های عمومی شهر تبریز تا سقف 10 میلیون تومان بیمه هستند.

- صادق نجفی در گفت وگو با تسنیم در تبریز، مدیریت شهری تبریز را مبتنی بر پدافند غیر عامل و اصول ایمنی بیان کرد و اظهار داشت: مناطق 10 گانه شهرداری تبریز دارای امکانات مدیریت بحران هستند تا در مواقع بحران با هماهنگی و سرعت کامل به نجات جان مردم بپردازند و یکی از قوی ترین مراکز دیتا سنتر استان را در اختیار داریم.

شهردار تبریز افزود: تمام شهروندان تبریزی در حرکت های عمومی شهر تبریز تا سقف 10 میلیون تومان بیمه هستند که این بیمه در حوزه داخل شهر تبریز است.

وی اظهار داشت: دو خودروی بزرگ امداد آتش نشانی با ارتفاع پلکانی 56 متر خریداری شده و در حال انتقال به شهر تبریز است.

نجفی افزود: تمام ساختمان های جدید الاحداث تبریز امکان دریافت وام 25 میلیون تومانی را برای تجهیزات ایمنی ساختمان دارند که در این زمینه با موسسات بیمه ای قرار داد داریم.

وی گفت: در حال حاضر کمپی برای اسکان موقت مردم در مواقع بحران وجود ندارد و ضرورت احداث کمپ 100 هزار نفری در تبریز احساس می شود که در همین زمینه دو محل شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تبریز شهروندان را در برابر حوادث بیمه کرد

شهرداری تبریز شهروندان را در برابر حوادث بیمه کرد