مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 06:402015-03-02ورزشي

شجاعی: زورخانه ای را المپیکی می کنم


رییس فدراسیون تیروکمان و خزانه دار کمیته ملی المپیک، در مورد پذیرفتن سمت جدید در فدراسیون بین المللی زورخانه ای توضیح داد.

- محمد علی شجاعی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این انتقاد که با توجه به مشغله زیادی که در فدراسیون تیرو کمان دارید و از سویی دیگر خزانه دار کمیته ملی المپیک هستید تصور می کنید زمانی برای حضور در فدراسیون بین المللی زورخانه ای به عنوان دبیر کل داشته باشید؟ تصریح کرد: من تصمیمی برای ادامه همکاری در رشته تیرو کمان را ندارم و پیش از این چند بار این مساله را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده ام که هر چه سریع تر با برگزاری مجمع انتخابات تکلیف من را مشخص کنند.

وی ادامه داد: قطعا با کناره گیری من از تیرو کمان بیشترین توجه و تمرکز خود را در ورزش زورخانه ای خواهم گذاشت تا بتوانم به اهدافی که برای توسعه این رشته پیش بینی کرده ام برسم.

امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با برگزاری این مجمع هر چه سریع تر وضعیت من را مشخص کند تا در آینده بتوانم تمام تمرکز خود را در جهت توسعه ورزش زورخانه ای قرار بدهم.

وی یکی از بزرگترین اهدافش در این پست را المپیکی کردن ورزش زورخانه ای عنوان کرد و افزود: بنا دارم طی چند سال آینده این رشته را که یک رشته ملی است، المپیکی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی: زورخانه ای را المپیکی می کنم

شجاعی: زورخانه ای را المپیکی می کنم