مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1393 ساعت 02:012015-03-01فرهنگي

گزینه «سلام بمبیی» تایید نشد


قربان محمد پور کارگردان سینما گفت: متاسفانه گزینه ای که به شورای صنفی پروانه پیشنهاد کردیم، مورد قبول اعضا قرار نگرفت و در جلسه بعدی 25 فروردین سال آینده، - تهیه کننده این فیلم سینمایی مشخص می شود.

قربان محمدپور کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمای خبرگزاری دانشجو خبر از مورد تایید قرار نگرفتن تهیه کننده سلام بمبی داد و اظهارکرد: متاسفانه گزینه پیشنهادی که به شورای صنفی پروانه دادیم مورد قبول دوستان قرار نگرفت و 25 فروردین ماه که جلسه بعدی شورای صنفی پروانه برگزار می شود، تهیهه کننده این فیلم مشخص می شود.

کارگردان آنچه مردان دربار زنان نمی دانند تصریح کرد: به هیچ عنوان از وقفه پیش آمده در جهت تولید سلام بمبیی خسته نشده ام و تحت هر شرایط تلاشم را انجام می دهم تا این فیلم را تولید کنم لذا این کار شاخص های فروش قابلی را در دل خود جای داده است.

وی در آخر راجع در پاسخ به تهیه کننده پیشنهادی خود به خبرنگار سینمایی دانشجو، گفت: چندین گزینه مدنظرم قرار دارد که در این فرصت تقریبا زیادی که وجود دارد، سعی می کنم که بهترین گزینه را انتخاب کنم و به شورا معرفی کنم، امیدوارم که تولید سلام بمبیی در بهار سال آینده کلید زده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه «سلام بمبیی» تایید نشد

گزینه «سلام بمبیی» تایید نشد