مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 19:002015-03-01فرهنگي

چند خبر از حوزه هنرهای تجسمی


نمایشگاه دومین سالانه پرفورمنس آرت «مکعبی به نام زمین» به سرپرستی محمدرضا شریف زاده، پایان این هفته در نگارخانه «آرته» برگزار می شود.

- نمایشگاه دومین سالانه پرفورمنس آرت مکعبی به نام زمین به سرپرستی محمدرضا شریف زاده، پایان این هفته در نگارخانه آرته برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه دومین سالانه مکعبی به نام زمین با آثار 11 هنرمند، روزهای پنجشنبه و جمعه، 14 و 15 اسفندماه، در نگارخانه آرته میزبان علاقه مندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.

کیوریتور این نمایشگاه محمدرضا شریف زاده - مدرس دانشگاه و عکاس - است.

سما صنیعی، رضا اسلامی، بعثت امامی، بهار توفیقی، نینا نقی زاده، شیرین خادمی، شعله فیض بخش، رضا لاهوتی، نازنین محمدیان خونساری، هادی یوسفی و رلی شمص، هنرمندان حاضر در این پرفورمنس هستند.

همچنین دیگر عوامل برگزاری این نمایشگاه از این قرارند: بهار توفیقی (مترجم)، سما صنیعی و نازنین محمدیان خونساری (طراحان گرافیک).

با توجه به این که هر اجرا فقط یک بار و طبق زمان بندی انجام می گیرد، بازدیدکنندگان موظف اند به موقع در گالری حضور داشته باشند.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه، 14 و 15 اسفند، ساعت 16 تا 21 به نشانی بزرگراه کردستان جنوب، خیابان شیراز جنوبی، پایین تر از همت، بلوار ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند خبر از حوزه هنرهای تجسمی

چند خبر از حوزه هنرهای تجسمی