مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 17:452015-03-01دانش

مناظره انجمن اسلامی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد


مناظره دانشجویی انجمن اسلامی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با موضوع مطالبات دانشگاهیان از وزارتخانه علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این نشست حسین نقاشی دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه تهران، جواد فومنی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، رضا نظری مسئول جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و محسن منصوری دبیر کل اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به مناظره پرداختند.

فومنی در این نشست اظهار کرد: اگر با دانشجویی برخورد شود، استادی بازنشسته شود تشکلی باز یا بسته شود، از دید ما باید سازوکاری آکادمیک وجود داشته باشد.

اگر نهادی از بیرون دانشگاه افراد دانشگاه احضار کند که چرا در فلان کلاس حرف زده ای ، چیزی نوشته ای و آن ها را مجبور به ترک تدریس و تحصیل کنند استقلال دانشگاه زیر سوال رفته است.

نظری ادامه داد: انقلاب اسلامی پایگاهی برای دیدن و نظر دادن در مورد مسائل مختلف است وقتی از این پایگاه به دانشگاه نگاه می کنیم متوجه می شویم که رسالتی برای آن مشخص شده ما استقلال دانشجو و دانشگاه را هم از همان دریچه می بینیم.

امام (ره) برای دانشگاه رسالت هایی مطرح کرده است، قطع وابستگی و استقلال کشور از همان رسالت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره انجمن اسلامی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد

مناظره انجمن اسلامی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد