مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 16:152015-03-01دانش

ورزش بانوان در دانشگاه های کشور توسعه می یابد


مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به جمعیت قابل توجه بانوان دانشجو در سطح دانشگاه های کشور، ورزش بانوان در دانشگاه های کشور توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد پورکیانی ظهر امروز در نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور با اشاره به اهمیت توجه به موضوع ورزش در دانشگاه ها اظهار داشت: بهبود وضعیت ورزش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید در این زمینه برنامه های مختلفی اجرایی شود.

وی افزود: در حال حاضر این موضوع یکی از مسائل مهم دانشگاه ها به شمار می رود زیرا ورزش زمینه کاهش ناهنجاری های اجتماعی را فراهم می آورد و در این زمینه باید اقدام اساسی صورت داد.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش ورزش در کاهش مشکلات موجود بیان داشت: بسیاری از ناهنجاری های جامعه نظیر اعتیاد و مشکلات اخلاقی با گسترش ورزش از بین می رود و در این زمینه باید اقدامات پیشگیرانه در دانشگاه های کشور صورت گیرد.

وی تصریح کرد: بسیاری بر این باور هستند که ورزش دانشجویان را نسبت به این ناهنجاری ها واکسینه می کند و این ابزار، در زمینه تربیت افراد بسیار نقش دارد.

پورکیانی با بیان اینکه امروز مسئولان به نقش ورزش در جامعه پی برده اند، ادامه داد: این مسئله در حال حاضر بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بانوان در دانشگاه های کشور توسعه می یابد

ورزش بانوان در دانشگاه های کشور توسعه می یابد