مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 15:352015-03-01ورزشي

خیران ملایری زورخانه علی ابن ابیطالب روستای جوراب ملایر را ساختند


مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: زورخانه علی ابن ابیطالب روستای جوراب ملایر با همت خیرین شهر ملایر به طور رسمی افتتاح شد.

- مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به افتتاح زورخانه علی ابن ابیطالب در روستای جوراب ملایر اظهار داشت: با همت بانی خیر حاج حسن توکلی زورخانه ورزش های باستانی روستای جوراب ملایر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: این سالن باستانی در زمینی به مساحت 330 متر مربع افتتاح و در کنار آن سالن فوتسال، استخر و سالن بدنسازی در حال ساخت است.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه ملایر از خیرین خوبی برخوردار است، گفت: حاج حسن توکی که از خیرین بنام ملایر است تاکنون برای ساخت این مجموعه ورزشی حدود 800 میلیون تومان هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 41 هیئت ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در ملایر فعالیت می کنند، بیان کرد: طبق آمارگیری صورت گرفته تعداد هشت هزار نفر بیمه شده ورزشی در ملایر فعالیت می کنند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: ملایر در زمینه مربی در هیئت های ورزشی مشکلی ندارد و در این هیئت ها 171 مربی کارت دار و رسمی مسئولیت آموزش علاقه مندان را بر عهده دارند که در بعضی از موارد مربیان عضو تیم های ملی هستند و در زمینه سطح و ظرفیت مربیان در جایگاه خوبی قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران ملایری زورخانه علی ابن ابیطالب روستای جوراب ملایر را ساختند

خیران ملایری زورخانه علی ابن ابیطالب روستای جوراب ملایر را ساختند