مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 15:202015-03-01اجتماعي

استان سمنان روزانه 45 هزار مورد اسکان مسافر نوروزی خواهد داشت


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان بر استفاده از تمام ظرفیتها برای اسکان مطلوب مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: استان روزانه 45 هزار مورد اسکان مسافر نوروزی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد همتیان صبح یکشنبه در جلسه کمیته بازرسی اسکان و ستاد سفرهای نوروزی استان سمنان در محل استانداری با اشاره به موقعیت استان و عبور 25 میلیون نفر زائر به صورت سالانه، بر استفاده از پتانسیل همه دستگاه ها برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران نوروزی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از 45 هزار مورد اسکان در سطح استان سمنان خواهیم داشت از فعال سازی اکیپ های مربوطه برای اسکان مناسب مسافران خبر داد.

رییس کمیته بازرسی اسکان و ستاد سفرهای نوروزی در استان سمنان گفت: به منظور هدایت و راهنمایی بهتر مسافران نوروزی در ورودی هر شهر کروکی محل های اسکان نصب می شود و در سطح شهرها نیز تابلوهای راهنمای لازم در نظر گرفته خواهد شد.

همتیان با اشاره به احتمال تصادفات در جاده های استان سمنان افزود: باید در نزدیکی بیمارستان ها نیز، مدارس یا محل هایی برای اسکان خانواده های مصدومان در نظر گرفته شود.

وی همچنین گفت: ستاد اسکان مسافران نوروزی از 27 اسفند ماه 93 لغایت پانزدهم فروردین 94 در سطح استان فعال بوده و پیش بینی های لازم برای استقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان روزانه 45 هزار مورد اسکان مسافر نوروزی خواهد داشت

استان سمنان روزانه 45 هزار مورد اسکان مسافر نوروزی خواهد داشت