مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 14:552015-03-01فناوري

بازار پرسود «VPN» در ایران


براساس اعلام مسوولان دولت ایران از هر 10جوان ایرانی هفت نفر از وی پی ان استفاده می کنند؛ در عین حال موتور جست وجوی گوگل نیز نشان می دهد که دو میلیون نفر واژه «خرید وی پی ان» را به فارسی جست وجو کرده اند.

- براساس اعلام مسوولان دولت ایران از هر 10جوان ایرانی هفت نفر از وی پی ان استفاده می کنند؛ در عین حال موتور جست وجوی گوگل نیز نشان می دهد که دو میلیون نفر واژه خرید وی پی ان را به فارسی جست وجو کرده اند.

روزنامه شرق: تاکنون دست اندرکاران و متولیان فیلترینگ در کشور میلیون هادلار صرف تدوین و اجرای روند های فیلتر کردن سایت های غیراخلاقی و مغایر با دیگر موازین کشور کرده اند.

اما در مقابل کاربران اینترنت نیز با هزینه کردن همین میزان پول برای خرید نرم افزارهای ضدفیلتر امکان دسترسی به اینترنت را برای خود فراهم کرده اند.

گرچه تا به امروز مسوولان مربوطه، استفاده از ابزار فیلترشکن را غیرقانونی اعلام کرده اند، اما استفاده از این نرم افزارها به خصوص در مواقعی که مثلا دسترسی به جی میل، یاهو و سایت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی میسر نمی شود، افزایش می یابد.

سایت دیلی دات در گزارشی به بررسی میزان استفاده از نرم افزارهای فیلترشکن در ایران پرداخته و در این باره می نویسد: در بازار نرم افزارهای فیلترشکن، پول زیادی نهفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار پرسود «VPN» در ایران

بازار پرسود «VPN» در ایران