مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 14:302015-03-01حوادث

دستگیری اعضای باند زورگیران خشن در پایتخت


اعضای باندی که با زاغ زنی در اطراف بانک ها اقدام به زورگیری از مشتریان بانک می کردند، در عملیات پی در پی پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، 24 دیماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری عباس آباد به مأموران اعلام کرد که کیف دستی اش حاوی مبلغ 15 میلیون تومان وجه نقد ، توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 به سرقت رفته است .

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهیبا تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کیف قاپی" و به دستور شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه هفت تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباختهمالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت :" برای دریافت پول به شعبه بانک خیابان مطهری مراجعه و مبلغ 15 میلیون تومان وجه نقد دریافت کردم .

پس از دریافت پول ، تمامی آنها را در داخل کیف دستی قرار داده و بلافاصله به محل پارک خودرو مراجعه کرده ، کیف را در زیر صندلی راننده قرار داده و حرکت کردم .

وی ادامه داد: هنوز مسافت زیادی از بانک فاصله نگرفته بودم که متوجه پنچری یکی از لاستیک های ماشین شدم .

برای تعویض لاستیک مجبور به توقف شدم اما زمانیکه مشغول تعویض لاستیک ماشین بودم ، ناگهان متوجه شکستن شیشه سمت راننده شدم ؛ قبل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند زورگیران خشن در پایتخت

دستگیری اعضای باند زورگیران خشن در پایتخت