مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 14:202015-03-01سياسي

رهبر انقلاب در دیدار عوامل "شیار 143": خانم زارعی سنگ تمام گذاشتند


هیچ یادم نمی آید، حتّی یک مورد هم در بین شاید هزاران مورد - که مادری از شهادت فرزندش گِله کرده باشد؛ نه، به عکس، مادرها افتخار می کنند، اظهار سربلندی می کنند، - رهبر انقلاب در دیدار عوامل "شیار 143": خانم زارعی سنگ تمام گذاشتند " هیچ یادم نمی آید، حتّی یک مورد هم در بین شاید هزاران مورد - که مادری از شهادت فرزندش گِله کرده باشد؛ نه، به عکس، مادرها افتخار می کنند، اظهار سربلندی می کنند، اظهار سرافرازی می کنند؛ این خیلی مهم است.

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اخیر با دست اندرکاران برگزاری یادواره های شهدا تاکید کردند روزبه روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکته یابی و نکته سنجی زندگی شهدا در جامعه ما رواج پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، به همین مناسبت khamenei.

ir متن کامل بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار عوامل فیلم سینمایی شیار 143 را که در تاریخ 26 خردادماه 1393 برگزار شده بود، به شرح زیر منتشر کرد: بسم الله الرّحمن الرّحیم (1) من فیلم را دیدم؛ بسیار فیلم خوبی بود.

ما از سینما سررشته نداریم، امّا به عنوان مستمع، بالاخره یک داوری ای انسان پیدا میکند؛ هم از لحاظ داستان، که یکی از کمبودهای اساسیِ فیلمهای ما نداشتنِ داستان خوب و پر کشش است، این فیلم یک داستان خوب و جذّاب(داشت) و دارای پیچ داس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب در دیدار عوامل "شیار 143": خانم زارعی سنگ تمام گذاشتند

رهبر انقلاب در دیدار عوامل "شیار 143": خانم زارعی سنگ تمام گذاشتند