مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 14:152015-03-01سياسي

مذاکرات اخیر هسته ای مثبت و امیدوار کننده است


یک عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق گزارشات به دست آمده مذاکرات اخیر هسته ای مثبت و امیدوار کننده بوده است و امیدواریم همین مسیر در مذاکرات آتی نیز دنبال شود.

حسین سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه یک توافق خوب ، توافق برد- برد و همه جانبه است گفت: از نظر ما یک توافق خوب، توافقی است که یک جانبه نباشد و دیدگاه های هر دو طرف در آن جلوه و نمود داشته باشد و تحت فشارهای منطقه ای از سوی سایر کشورها قرار نگیرد.

وی افزود: حقوق ملت ایران در توافق هسته ای باید لحاظ شود و آنچه که به عنوان پیشنهادهای ما به گروه 1+5 ارائه شده است مبتنی بر یک سیاست برد- برد و منطقی است و ما معتقد به این سیاست هستیم، یعنی در مقابل نرمش ما طرف مقابل نیز نرمش و همکاری داشته باشد، بنابراین لحاظ حقوق ملت ایران و خطوط قرمز در مذاکرات در یک توافق خوب حاصل می شود.

نماینده نیشابور با اشاره به صحبت های مقامات آمریکایی در رابطه با امیدواری به توافق خوب با ایران گفت: باید دید نگاه آن ها به توافق خوب چیست و اگر آن ها نیز به همین سیاست برد- برد معتقدند باید گام های سازنده ای در عمل نیز بردارند و امیدواریم این تفکر واین صحبت ها باعث جمع بندی و توافق نهایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات اخیر هسته ای مثبت و امیدوار کننده است

مذاکرات اخیر هسته ای مثبت و امیدوار کننده است