مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 13:562015-03-01دانش

نمایشگاه «حریم زینب (س)» در دانشگاه آزاد بیرجند بر پا شد


نمایشگاه «حریم زینب (س)» صبح امروز با حضور رییس دانشگاه آزاد بیرجند و مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در دانشگاه آزاد بیرجند بر پا شد.

  - نمایشگاه حریم زینب (س) صبح امروز با حضور رییس دانشگاه آزاد بیرجند و مسئول سازمان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در دانشگاه آزاد بیرجند بر پا شد.

  محمد امین کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در بیرجند،" هدف از برگزاری نمایشگاه حریم زینب (س) را جلوگیری از تهاجم فرهنگی در جامعه و نهادینه کردن چادر در بین دانشجویان عنوان کرد.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز تا 14 اسفند همه روزه صبح ها از ساعت 8 تا 13 و عصر ها هم از ساعت 16 تات 18 در دانشکده حقوق و علوم اداری دانشگاه آزاد بیرجند به روی دانشجویان علاقه مند دایر است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم اداری دانشگاه آزاد بیرجند با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری دفتر فرهنگ و نهاد دانشگاه و به همت دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد بیرجند برپا شده است، گفت: در این نمایشگاه محصولاتی مانند کتاب، نرم افزار و سی دی در خصوص حجاب و مباحث مربوط به جوانان، محصولات فرهنگی و غیره با 10 تا 30 درصد تخفیف ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «حریم زینب (س)» در دانشگاه آزاد بیرجند بر پا شد

نمایشگاه «حریم زینب (س)» در دانشگاه آزاد بیرجند بر پا شد