مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 13:552015-03-01حوادث

اجرایی طرح پاکسازی مناطق آلوده خرم آباد/67 معتاد جمع آوری شد


فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان خیابانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ حسین نجفی ظهر یکشنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: در پی تداوم طرح های پاکسازی و درخواست های مردمی و همچنین افزایش سطح ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت هم استانی ها، مجموعه انتظامی شهرستان خرم آباد با استفاده از همه توان کلانتری و پلیس های تخصصی و پشتیبانی واحدهای یگان امداد ضمن شناسایی و رصد نقاط آلوده و جرم خیز طرح ارتقاء امنیت را در سطح محله ها و معابر شهری خرم آباد به مرحله اجرا درآورد.

وی بیان داشت: در این طرح که به منظور افزایش ضریب امنیت شهروندان به اجراء درآمد، تعداد 27 دستگاه خودرو و 20 دستگاه موتور سیکلت که در حوالی پارک ها، مدارس و معابر با حرکات نمایشی، آلودگی صوتی و به صورت پلاک مخدوش ایجاد مزاحمت و تردد می کردند، توقیف و برای اعمال قانون روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد افزود: در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف و تعداد 67 نفر معتادان خیابانی جمع آوری و به منظور بازپروری و ترک اعتیاد تحویل کمپ های مجاز شدند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و تردد همشهریان برای خرید ایام نوروز در سطح معابر و مراکز تجاری، طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی طرح پاکسازی مناطق آلوده خرم آباد/67 معتاد جمع آوری شد

اجرایی طرح پاکسازی مناطق آلوده خرم آباد/67 معتاد جمع آوری شد