مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 13:452015-03-01حوادث

کشف 12 هزار و 972 عدد مواد منفجره خطرناک در آذربایجان غربی


فرمانده ی انتظامی ارومیه از کشف 12 هزار و 972 عدد مواد منفجره خطرناک در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: جشن های چهارشنبه آخر سال باید خانواده محور و محله محور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی آذربایجان غربی، سرهنگ مالک ولی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: متأسفانه در روزهای پایانی سال به علت برخی ناآگاهی ها و استفاده از مواد منفجره شاهد تلفات و سوختگی ها در جای جای میهن عزیزمان هستیم و اگر فرهنگ عمومی خانواده محور و محله محور باشد مردم در روزهای پایانی سال به شادی بپردازند یقیناً شاهد حوادث دلخراش نیستیم.

وی با بیان این که یکی از معضلات جامعه به علت نبود مکان هایی برای تخلیه ی هیجانی در خانواده هاست، اظهارکرد: بر همین اساس جوانان ما در مسیرهای نادرست سعی در تخلیه ی هیجانی خود دارند و این باعث بروز مشکلات عدیده ای هم برای خانواده و هم جامعه است.

فرمانده ی انتظامی ارومیه در رابطه با برخورد پلیس با کسانی که امنیت عمومی را تهدید می کنند، افزود: برابر قانون 618 مجازات های اسلامی اگر کسی با هیاهو باعث مزاحمت، آزار و اذیت دیگران شود، 2 تا 6 ماه به حبس محکوم می شود و بر همین اساس پلیس ناجا به صورت جدی با تجمع، راه بندان و مزاحمت های مردمی برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 12 هزار و 972 عدد مواد منفجره خطرناک در آذربایجان غربی

کشف 12 هزار و 972 عدد مواد منفجره خطرناک در آذربایجان غربی