مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1393 ساعت 13:002015-03-01پزشكي

کاهش خطر در بلایا باید بر روی کودکان و نوجوانان متمرکز شود


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، از کودکان و نوجوانان به عنوان قربانیان نا آگاه آموزش های از بالا به پایین امداد و نجات نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دکتر وحید قبادی روز یکشنبه در نشست بین المللی نقش جوانان در سلامت پس از بلایا که در هتل استقلال برگزار شد، با بیان اینکه جنبش بین المللی هلال احمر و صلیب سرخ در جهت رفع نیازهای افراد آسیب دیده و مجروح ناشی از حوادث و بلایای طبیعی عمل می کند، گفت: فدراسیون بین المللی صلیب سرخ که توسط استراتژی 2020 هدایت می شود، سه هدف نجات انسان ها، ارتقای توانمندساختن زندگی سالم و ارتقای سطح اجتماعی و فرهنگی بدون خشونت را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه جوانان قریب به 50 درصد نیروهای داوطلب را تشکیل می دهند، اظهار کرد: استراتژی شرکت جوانان (yes) بر بکارگیری روشی تاکید دارد که از جوانان برای فعالیت بیشتر و دستیابی بیشتر بر جامعه شان تاکید دارد.

با اجرای این استراتژیک جوانان به ایفای نقش کلیدی شان در چالش های انسانی و شکل دادن آینده نقش موثری ایفا می کنند.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در استراتژی (yes) جوانان به عنوان رهبران آینده در تصمیم گیری هایی در سطوح مختلف مدیریتی شرکت می کنند، گفت: نقش رهبری جوانان در حمایت از آسیب دیدگان حوادث بسیار مهم و پررنگ دیده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش خطر در بلایا باید بر روی کودکان و نوجوانان متمرکز شود

کاهش خطر در بلایا باید بر روی کودکان و نوجوانان متمرکز شود